„Ovogodišnji Weekend nam donosi uistinu raznolike teme predavanja i panela, ali i jako zanimljive partnere festivala, Francusku i Njemačku. Cijela stara Tvornica bit će u duhu urbanog Pariza i Berlina te će svi posjetitelji moći uživati u njihovoj kulturi, umjetnosti i stilu života“, kazao je na predstavljanju programa ovaj tjedna Tomo Ricov, direktor festivala.
Kako ističu organizatori najiščekivaniji vikend u svojih prvih deset godina pozicionirao se kao omiljeno okupljalište svih profesionalaca komunikacijske industrije, a u drugo desetljeće zakoračit će s još zanimljivijim programom i privlačnijim nagradama za najbolje agencije iz regije. Dio bogatog programa bit će posvećen zemljama partnerima koje će kroz predavanja i izložbe predstaviti pariški šarm i berlinsku multikulturalnost; svoje umjetnike, intelektualce i inovatore.
„Na festivalu već tradicionalno propitkujemo promjene na tržištu na lokalnoj i globalnoj razini te se trudimo “zagrebati” malo dublje ispod površine onoga što se događa oko nas. I ove smo godine okupili stručnjake iz različitih područja koji će govoriti o temama koje će nas, siguran sam, natjerati na razmišljanje. Od samih početaka, cilj nam je bio postati mjesto suradnje kreativaca, informiranja o novim trendovima i diskutiranja o temama relevantnim za komunikacijsku industriju. Drago mi je vidjeti da nas danas kao takve kolege prepoznaju i jedva čekam vidjeti kamo će nas ovogodišnje rasprave na Weekendu odvesti“, rekao je Nikola Vrdoljak, direktor programa festivala.
Više možete pogledati ovdje.