Radionice u medijima omogućit će učenicima da se upoznaju s osnovama proizvodnje medijskih sadržaja i da tako lakše razvijaju svoje vještine medijske pismenosti, posebice kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Ove će godine sto učeničkih skupina posjetiti jedanaest medijskh kuća diljem Hrvatske (HRT, Nova TV, RTL, Glas Slavonije, Jutarnji list, Novi list, Slobodna Dalmacija, Večernji list, Slavonski radio, Media Servis, Yammat fm).
Projekt „Djeca upoznaju medije“ održava se kao svojevrsna najava 2. Dana medijskih pismenosti, koje od 8. do 12. travnja organiziraju Agencija za elektroničke medije i UNICEF, a pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i Ministarstva znanosti i obrazovanja. Cilj Dana medijske pismenosti je osvještavanje javnosti o važnosti medijske pismenosti, osnaživanje građana (posebice djece i mladih) vještinama medijske pismenosti, stvaranje platforme za suradnju brojnih društvenih dionika i razvoj održivih projekata medijske pismenosti, te podrška odgajateljima i nastavnicima razvojem edukacijskih materijala za medijsko obrazovanje.
Hrvatska radiotelevizija prva je ugostila jednu od ukupno 100 skupina učenika prijavljenih za sudjelovanje na radionicama ‘Djeca upoznaju medije’, a više o tome pročitajte na portalu medijskapismenost.hr .
Izvor: AEM