Iz medija

Nevidljiva ruka medijskog tržišta

18.04.2022.
Link na članak

Nered koji hrvatska ministrica kulture i medija održava u medijskom sektoru je sve samo ne slučajan. Ovdje imamo posla s hotimično nereguliranom materijom. Razlog je odustajanje politike od uplitanja u sektor kojim zauzvrat upravlja tržište, profitni interes i politikantski utjecaji.

Zakon o medijima, kao krovni akt za uređenje ovoga nesretnog sektora iz kojeg vam se obraćamo, u Hrvatskoj još ne postoji. Najavljuje ga se već poduži niz godina, a onda se lani junački prionulo na njegovu konačnu izradu. Elan i optimizam potrajali su čitavih par mjeseci. Potom je članovima vanjske radne skupine kazano da obustave rad, jer će se svi kapaciteti ministarstva usmjeriti na realizaciju primitka sredstava iz EU-fondova za oporavak i obnovu nakon krize.

Uzgred rečeno, ovo valja stalno imati na umu: najveći trud iziskuju nam administrativne radnje oko trošenja faktično već dobivenog novca u zadanom roku. Nešto slično zadesilo je Hrvatsku u vezi s donošenjem novog Zakona o radu. Taj proces također je otkazan do daljnjeg, e da ne bi zbog gubitka vremena propalo doznačenih 750 milijuna eura pomoći.

 

Cijeli tekst možete pročitati na portalnovosti.com.