Nakon završene škole Primijenjene umjetnosti i dizajna u Zagrebu te studija Povijesti umjetnosti, Dorotea Jendrić počela je raditi kao novinarka, isprva na Radiju 101, a najveći je dio svog radnog vijeka, gotovo četvrt stoljeća, provela u Večernjem listu. Kao iznimno prodorna novinarka i likovna kritičarka bila je među rijetkima koji su doista i pisali likovne kritike, a ne samo dogovorene panegirike. Dorotea Jendrić je najduže, četvrt stoljeća djelovala u Večernjem listu. U Večernjem listu je do izražaja došla i njena iznimna upućenost u raznoliku likovnu materiju kojom se bavila, ali i njena talentiranost za fotografiju.
Jendrić se zadnjih godina istaknula kao kustosica i autorica brojnih izložbi. U Galeriji ULUPUH priredila je izložbu ‘Zvonimir Lončarić – Umjetnost kao igra’ (2014.) te skupnu izložbu ‘Umjetnička knjiga / Book Art’ (2015.), piše ULUPUH. Kao članica tog udruženja informativno je i kritički pratila dnevna događanja u Hrvatskoj kao i veće izložbe i kulturne događaje u svijetu (Bijenale u Veneciji, Documenta u Kasselu, izložbe u Beču, Berlinu, Parizu, Pragu, Grazu, Mariboru, Expo izložbe diljem svijeta).
Nagradu za najbolji izdavački projekt Jendrić je zajedno s Davorom Klarićem primila u siječnju 2017. kao urednica knjige ULUPUH-ova modna povijest – Umjetnost odijevanja Ane Lendvaj, u oblikovanju Sanje Bachrach Krištović.
Autor: N. Unukić