Aktualno > Vijesti

Kovačić odustaje od Radmanove sistematizacije radnih mjesta

10.03.2016.

Vršitelj dužnosti glavnog ravnatelja HRT-a Siniša Kovačić održao je sastanak s predstavnicima sindikata na HRT-u o novome kolektivnom ugovoru nakon kojeg se očekuju i nova rješenja u sistematizaciji radnih mjesta, prijedlogu bivšeg glavnog ravnatelja Gorana Radmana kojeg je Nadzorni odbor odgodio i poslao na očitovanje nadležnim ministarstvima.

Kako ističu na HRT-u, sastanak je prošao u otvorenome i konstruktivnom dijalogu te je istaknuto da smanjivanja radnih prava za oko 2850 zaposlenih na HRT-u neće biti te da će se o svim otvorenim pitanjima i zahtjevima sindikata raspravljati tijekom pregovaračkog postupka. Naglašava se i kako će vodstvo HRT-a uskoro imenovati članove novoga povjerenstva za pregovore o novom kolektivnom ugovoru koji bi, prema nekim najavama, mogao biti prihvaćen do početka ljeta.

"Predviđeno je da nakon toga ponovno budu pokrenuti i razgovori o sistematizaciji, ali će se pritom tražiti nova rješenja, odnosno u daljnjemu će postupku sindikati biti aktivni partneri, a sva rješenja dogovarat će se isključivo u dijalogu sa sindikalnim predstavnicima. Inače, o dosadašnjemu prijedlogu sistematizacije mjerodavna ministarstva uputila su očitovanje u kojemu su se proglasila nenadležnima", stoji u  HRT-ovu  odgovoru Hini.

Na HRT-u su naglasili i da se stavlja izvan snage odluka bivšeg programskog vodstva o zabrani gostovanja novinarima portala Dnevno i Direktno u emisijama HRT-a donesena krajem svibnja prošle godine zbog, kako se isticalo, "višekratnih neprofesionalnih, neprovjerenih i neistinitih napisa o HRT-u i njegovim zaposlenicima, koji neargumentirano vrijeđaju i kleveću zaposlenike HRT-a nanoseći štetu ugledu HRT-a".

"Možemo potvrditi kako Hrvatska radiotelevizija više nema zabranjenih medija, gostiju, sugovornika i tema. Odluka tadašnjega programskoga vodstva od 28. svibnja 2015. početkom ovoga tjedna stavljena je izvan snage i Hrvatska radiotelevizija među primateljima priopćenja i izvješća o svojemu radu od tada ima i medije koji dosad nisu bili na njoj poput portala Direktno.hr i Dnevno.hr", ističu s HRT-a.

U odgovoru Hini napominju i kako je lista medija koji primaju priopćenja o poslovanju i programskim novostima HRT-a dodatno proširena za oko 300 primatelja te su u nju uključeni svi relevantni mediji u Republici Hrvatskoj.

"Što se tiče odabira gostiju želimo naglasiti kako će urednici u svakom trenutku imati mogućnost komunicirati s Pravnom službom Hrvatske radiotelevizije te se ograditi od izjava koje bi se mogle smatrati spornima", zaključuju s HRT-a.

Izvor: Hina

Vršitelj dužnosti glavnog ravnatelja HRT-a Siniša Kovačić održao je sastanak s predstavnicima sindikata na HRT-u o novome kolektivnom ugovoru nakon kojeg se očekuju i nova rješenja u sistematizaciji radnih mjesta, prijedlogu bivšeg glavnog ravnatelja Gorana Radmana kojeg je Nadzorni odbor odgodio i poslao na očitovanje nadležnim ministarstvima.

Kako ističu na HRT-u, sastanak je prošao u otvorenome i konstruktivnom dijalogu te je istaknuto da smanjivanja radnih prava za oko 2850 zaposlenih na HRT-u neće biti te da će se o svim otvorenim pitanjima i zahtjevima sindikata raspravljati tijekom pregovaračkog postupka. Naglašava se i kako će vodstvo HRT-a uskoro imenovati članove novoga povjerenstva za pregovore o novom kolektivnom ugovoru koji bi, prema nekim najavama, mogao biti prihvaćen do početka ljeta.

"Predviđeno je da nakon toga ponovno budu pokrenuti i razgovori o sistematizaciji, ali će se pritom tražiti nova rješenja, odnosno u daljnjemu će postupku sindikati biti aktivni partneri, a sva rješenja dogovarat će se isključivo u dijalogu sa sindikalnim predstavnicima. Inače, o dosadašnjemu prijedlogu sistematizacije mjerodavna ministarstva uputila su očitovanje u kojemu su se proglasila nenadležnima", stoji u  HRT-ovu  odgovoru Hini.

Na HRT-u su naglasili i da se stavlja izvan snage odluka bivšeg programskog vodstva o zabrani gostovanja novinarima portala Dnevno i Direktno u emisijama HRT-a donesena krajem svibnja prošle godine zbog, kako se isticalo, "višekratnih neprofesionalnih, neprovjerenih i neistinitih napisa o HRT-u i njegovim zaposlenicima, koji neargumentirano vrijeđaju i kleveću zaposlenike HRT-a nanoseći štetu ugledu HRT-a".

"Možemo potvrditi kako Hrvatska radiotelevizija više nema zabranjenih medija, gostiju, sugovornika i tema. Odluka tadašnjega programskoga vodstva od 28. svibnja 2015. početkom ovoga tjedna stavljena je izvan snage i Hrvatska radiotelevizija među primateljima priopćenja i izvješća o svojemu radu od tada ima i medije koji dosad nisu bili na njoj poput portala Direktno.hr i Dnevno.hr", ističu s HRT-a.

U odgovoru Hini napominju i kako je lista medija koji primaju priopćenja o poslovanju i programskim novostima HRT-a dodatno proširena za oko 300 primatelja te su u nju uključeni svi relevantni mediji u Republici Hrvatskoj.

"Što se tiče odabira gostiju želimo naglasiti kako će urednici u svakom trenutku imati mogućnost komunicirati s Pravnom službom Hrvatske radiotelevizije te se ograditi od izjava koje bi se mogle smatrati spornima", zaključuju s HRT-a.

Izvor: Hina