Aktualno > Vijesti

IZBOR ZA NAJVEĆI MEDIJSKI DOGAĐAJ 2019. godine

02.01.2020.

Media daily, regionalni specijalizirani portal za medije www.mediadaily.biz provodi anketu za Izbor najvećeg medijskog događaja u regiji za 2019.godinu.  Kako se navoi u pozivu organizatori su u tri  nastavka Pogleda unazad rekapitulirali sve najveće medijske događaje u 2019. godini. Od tih događaja izdvojeno je šest najbitnijih za koje smatraju da konkuriraju za MEDIJSKI DOGAĐAJ 2019. GODINE. U nastavku u cijelosti donosimo pojašnjenja odabranih događaja za anketu.

1.Cijelu godinu pišemo što donosi revolucionarna 5G tehnologija za budućnost i razvoj digitalnog društva. Ova tema svakako zaslužuje biti jedan od najbitnijih događaja iako će se ova tema protezati i ove pa i slijedećih godina.

2.Rekli bismo HD razlučivost je napokon stigla u jugoistočnu Europu. Bolje ikad nego nikad. Tijekom 2019. uvedeno je zemaljsko HD emitiranje u Hrvatskoj pa sad emitira u HD-u i većina regionalnih televizija. Televizije Crne Gore također je uvela emitiranje u visokoj razlučivosti, a to su učinile i TV Prva, O2 i Pink televizija u Srbiji.

3.Kupovina medijske grupacije CME od strane Fonda PPF, u kojoj se nalazi i slovenski PRO PLUS, najjača medijska kuća na Balkanu, izniman je događaj. I što je najbitnije nije isključeno da PPF neće i dalje kupovati medije po regiji. Uostalom, da United grupa nije kupila Novu TV ona bi danas bila u vlasništvu PPF-a.

4."Rat" Telekoma Srbije i United grupe ne vodi se samo u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori već je nedavno prebačen i u Hrvatsku, a slijedeća je zasigurno na redu Slovenija. Nitko sa sigurnošću ne može prognozirati što će se dalje događati ali je ovaj događaj kulminirao ove godine.

5.U borbu protiv lažnih vijesti i širenja dezinformacija uključili su se i globalni igrači poput Facebooka, YouTuba i Googla.Je li konačno došlo vrijeme da ova pošast posustane i postane sporadična pokazati će vrijeme.

6.Protestne šetnje JEDAN OD PET MILIONA srpske opozicije i njihov upad u javni servis Radiotelevizije Srbije pokazuje da zavređuje biti jedan od medijskih događaja godine, ne zbog opozicije već zbog "trulog, huškačkog, dodvorničkog i žutog" novinarstva koje truje srpsku javnost do te razine da je postao mainstream.

Molimo da izaberete jedan događaj što je po vama bio MEDIJSKI DOGAĐAJ 2019. GODINE. Glasanje završava 20.01.2020.

1: Budućnost koju donosi 5G  tehnologija

2: HD emitiranje televizijskog programa

3: Kupovina grupacije CME od strane PPF-a

4: Rat Telekoma Srbije i United grupe

5: Uključivanje Facebooka  u bitku protiv lažnih vijesti

6: Protestne šetnje JEDAN OD PET MILIONA

Više možete pročitati i dati svoj glas za medijski događaj godine ovdje. 

 

Media daily, regionalni specijalizirani portal za medije www.mediadaily.biz provodi anketu za Izbor najvećeg medijskog događaja u regiji za 2019.godinu.  Kako se navoi u pozivu organizatori su u tri  nastavka Pogleda unazad rekapitulirali sve najveće medijske događaje u 2019. godini. Od tih događaja izdvojeno je šest najbitnijih za koje smatraju da konkuriraju za MEDIJSKI DOGAĐAJ 2019. GODINE. U nastavku u cijelosti donosimo pojašnjenja odabranih događaja za anketu.

1.Cijelu godinu pišemo što donosi revolucionarna 5G tehnologija za budućnost i razvoj digitalnog društva. Ova tema svakako zaslužuje biti jedan od najbitnijih događaja iako će se ova tema protezati i ove pa i slijedećih godina.

2.Rekli bismo HD razlučivost je napokon stigla u jugoistočnu Europu. Bolje ikad nego nikad. Tijekom 2019. uvedeno je zemaljsko HD emitiranje u Hrvatskoj pa sad emitira u HD-u i većina regionalnih televizija. Televizije Crne Gore također je uvela emitiranje u visokoj razlučivosti, a to su učinile i TV Prva, O2 i Pink televizija u Srbiji.

3.Kupovina medijske grupacije CME od strane Fonda PPF, u kojoj se nalazi i slovenski PRO PLUS, najjača medijska kuća na Balkanu, izniman je događaj. I što je najbitnije nije isključeno da PPF neće i dalje kupovati medije po regiji. Uostalom, da United grupa nije kupila Novu TV ona bi danas bila u vlasništvu PPF-a.

4."Rat" Telekoma Srbije i United grupe ne vodi se samo u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori već je nedavno prebačen i u Hrvatsku, a slijedeća je zasigurno na redu Slovenija. Nitko sa sigurnošću ne može prognozirati što će se dalje događati ali je ovaj događaj kulminirao ove godine.

5.U borbu protiv lažnih vijesti i širenja dezinformacija uključili su se i globalni igrači poput Facebooka, YouTuba i Googla.Je li konačno došlo vrijeme da ova pošast posustane i postane sporadična pokazati će vrijeme.

6.Protestne šetnje JEDAN OD PET MILIONA srpske opozicije i njihov upad u javni servis Radiotelevizije Srbije pokazuje da zavređuje biti jedan od medijskih događaja godine, ne zbog opozicije već zbog "trulog, huškačkog, dodvorničkog i žutog" novinarstva koje truje srpsku javnost do te razine da je postao mainstream.

Molimo da izaberete jedan događaj što je po vama bio MEDIJSKI DOGAĐAJ 2019. GODINE. Glasanje završava 20.01.2020.

1: Budućnost koju donosi 5G  tehnologija

2: HD emitiranje televizijskog programa

3: Kupovina grupacije CME od strane PPF-a

4: Rat Telekoma Srbije i United grupe

5: Uključivanje Facebooka  u bitku protiv lažnih vijesti

6: Protestne šetnje JEDAN OD PET MILIONA

Više možete pročitati i dati svoj glas za medijski događaj godine ovdje.