Priopćenja

Hina treba ostati samostalna agencija

20.03.2015.

Hrvatsko novinarsko društvo odlučno se protivi pripajanju novinarske agencije Hina Hrvatskoj radioteleviziji. Takvim pripajanjem Hina bi prestala djelovati kao samostalni medij, što bi bila nenadoknadiva šteta za hrvatsko novinarstvo u cjelini.

Hrvatsko novinarsko društvo odlučno se protivi pripajanju novinarske agencije Hina Hrvatskoj radioteleviziji. Takvim pripajanjem Hina bi prestala djelovati kao samostalni medij, što bi bila nenadoknadiva šteta za hrvatsko novinarstvo u cjelini.
Na gore navedeni prijedlog došlo je Povjerenstvo za analizu poslovanja agencija, zavoda, fondova i drugih pravnih osoba Vlade RH koje je navodno provelo „dubinsku analizu“, pa je zaključilo da bi pripajanjem Hine HRT-u bile ostvarene značajne uštede javnog novca.

Značaj novinarske agencije Hina koja, prema podacima Uredništva, emitira i do 100.000 vijesti te 60 tisuća fotografija godišnje i čije vijesti danas objavljuje najveći broj naših medija - nipošto se ne može mjeriti kroz takve vrste financijskih ušteda koje su isključivo u fokusu Vladinog povjerenstva za analizu poslovanja agencija.
U vrijeme estradizacije i tabloidizacije naših medija Hina je kao javni servis zadržala ozbiljnost, objektivnost, sveprisutnost i relevantnost.

Brojni medijski korisnici na izvjestan način održavaju svoju medijsku djelatnost zahvaljujući brojnim i kvalitetno obrađenim Hininim informacijama.

Agencija Hina ima široku medijsku publiku, a postoje naravno mnoge medijske agencije u Europi koje nisu ni privatizirane niti su postale dio javnih elektroničkih servisa, televizije i radija.

HND očekuje da slične priče o gubljenju samostalnosti Hine napokon utihnu.

Za HND
Zdenko Duka, predsjednik

Hrvatsko novinarsko društvo odlučno se protivi pripajanju novinarske agencije Hina Hrvatskoj radioteleviziji. Takvim pripajanjem Hina bi prestala djelovati kao samostalni medij, što bi bila nenadoknadiva šteta za hrvatsko novinarstvo u cjelini.

Hrvatsko novinarsko društvo odlučno se protivi pripajanju novinarske agencije Hina Hrvatskoj radioteleviziji. Takvim pripajanjem Hina bi prestala djelovati kao samostalni medij, što bi bila nenadoknadiva šteta za hrvatsko novinarstvo u cjelini.
Na gore navedeni prijedlog došlo je Povjerenstvo za analizu poslovanja agencija, zavoda, fondova i drugih pravnih osoba Vlade RH koje je navodno provelo „dubinsku analizu“, pa je zaključilo da bi pripajanjem Hine HRT-u bile ostvarene značajne uštede javnog novca.

Značaj novinarske agencije Hina koja, prema podacima Uredništva, emitira i do 100.000 vijesti te 60 tisuća fotografija godišnje i čije vijesti danas objavljuje najveći broj naših medija - nipošto se ne može mjeriti kroz takve vrste financijskih ušteda koje su isključivo u fokusu Vladinog povjerenstva za analizu poslovanja agencija.
U vrijeme estradizacije i tabloidizacije naših medija Hina je kao javni servis zadržala ozbiljnost, objektivnost, sveprisutnost i relevantnost.

Brojni medijski korisnici na izvjestan način održavaju svoju medijsku djelatnost zahvaljujući brojnim i kvalitetno obrađenim Hininim informacijama.

Agencija Hina ima široku medijsku publiku, a postoje naravno mnoge medijske agencije u Europi koje nisu ni privatizirane niti su postale dio javnih elektroničkih servisa, televizije i radija.

HND očekuje da slične priče o gubljenju samostalnosti Hine napokon utihnu.

Za HND
Zdenko Duka, predsjednik