Aktualno > Vijesti

AEM: Nova TV najgledanija televizija u prosincu 2015.

08.01.2016.

Nova TV bila je najgledanija televizija prošloga mjeseca, a Dnevnik Nove TV najgledanija televizijska emisija u istom razdoblju, pokazuje istraživanje Agencije za elektroničke medije i agencije AGB Nielsen.

Nova TV bilježi 23,5 posto gledanosti u ukupnoj populaciji starijoj od 4 godine u razdoblju cijeli dan i od 19 do 23 sata. Slijedi HTV1 s udjelom od 15,05 te RTL, kojeg je gledalo 14,15 posto gledatelja starijih od 4 godine. Nova TV također je najgledanija razdoblju od 19 do 23 sata, s udjelom od 31,34 posto. Drugu poziciju zauzima RTL sa 17,06 posto udjela, a treću HTV1, kojeg od 19 do 23 sata gleda 13,12 posto gledatelja starijih od 4 godine.

Među 10 najgledanijih emisija u prosincu, emisije Nove TV drže prvih 6 pozicija u kategoriji 4+, od kojih je najgledaniji Dnevnik Nove TV. Emisije HTV1 smjestile su se na 7., 8. i 9. mjesto, dok se na 10. mjestu nalazi RTL Danas.

Prema podacima AGB Nielsena, u prosincu 2015. godine proveli smo 302 minute gledajući televiziju, jednako kao i u isto razdoblju lani. Istraživanje provodi agencija AGB Nielsen, a svi podaci o gledanosti TV programa dobiveni su elektronskim mjerenjem gledanosti TV programa. Podaci su reprezentativni za kompletnu populaciju Republike Hrvatske stariju od 4 godine koja živi u kućanstvu s TV prijemnikom (populacija od 4.090.004 stanovnika).

Prema globalnoj Nielsen anketi, u kojoj je sudjelovalo 30.000 sudionika u 60 zemalja, pokazalo se kako je gledanje TV sadržaja još uvijek visoko na listi aktivnosti kojima se ljudi bave u svoje slobodno vrijeme, izuzev takozvane Z generacije (15-20 godina), kojoj gledanje TV sadržaja dolazi nakon slušanja glazbe (37%) i čitanja (27%).

Unatoč međugeneracijskim razlikama, televizijski sadržaji su još uvijek primarni izvor informiranja za sve generacije, pokazuju podaci za populaciju Sjedinjenih Američkih Država. Čak do 70 posto starije populacije (50+) primarno se informira putem TV sadržaja, no takav trend je prisutan i kod mlađih generacija, gdje je postotak populacije kojem je TV primarni izvor novosti oko 50 posto.

Cijelo istraživanje možete pogledati ovdje.

Pripremila: Ema Tarabochia

Nova TV bila je najgledanija televizija prošloga mjeseca, a Dnevnik Nove TV najgledanija televizijska emisija u istom razdoblju, pokazuje istraživanje Agencije za elektroničke medije i agencije AGB Nielsen.

Nova TV bilježi 23,5 posto gledanosti u ukupnoj populaciji starijoj od 4 godine u razdoblju cijeli dan i od 19 do 23 sata. Slijedi HTV1 s udjelom od 15,05 te RTL, kojeg je gledalo 14,15 posto gledatelja starijih od 4 godine. Nova TV također je najgledanija razdoblju od 19 do 23 sata, s udjelom od 31,34 posto. Drugu poziciju zauzima RTL sa 17,06 posto udjela, a treću HTV1, kojeg od 19 do 23 sata gleda 13,12 posto gledatelja starijih od 4 godine.

Među 10 najgledanijih emisija u prosincu, emisije Nove TV drže prvih 6 pozicija u kategoriji 4+, od kojih je najgledaniji Dnevnik Nove TV. Emisije HTV1 smjestile su se na 7., 8. i 9. mjesto, dok se na 10. mjestu nalazi RTL Danas.

Prema podacima AGB Nielsena, u prosincu 2015. godine proveli smo 302 minute gledajući televiziju, jednako kao i u isto razdoblju lani. Istraživanje provodi agencija AGB Nielsen, a svi podaci o gledanosti TV programa dobiveni su elektronskim mjerenjem gledanosti TV programa. Podaci su reprezentativni za kompletnu populaciju Republike Hrvatske stariju od 4 godine koja živi u kućanstvu s TV prijemnikom (populacija od 4.090.004 stanovnika).

Prema globalnoj Nielsen anketi, u kojoj je sudjelovalo 30.000 sudionika u 60 zemalja, pokazalo se kako je gledanje TV sadržaja još uvijek visoko na listi aktivnosti kojima se ljudi bave u svoje slobodno vrijeme, izuzev takozvane Z generacije (15-20 godina), kojoj gledanje TV sadržaja dolazi nakon slušanja glazbe (37%) i čitanja (27%).

Unatoč međugeneracijskim razlikama, televizijski sadržaji su još uvijek primarni izvor informiranja za sve generacije, pokazuju podaci za populaciju Sjedinjenih Američkih Država. Čak do 70 posto starije populacije (50+) primarno se informira putem TV sadržaja, no takav trend je prisutan i kod mlađih generacija, gdje je postotak populacije kojem je TV primarni izvor novosti oko 50 posto.

Cijelo istraživanje možete pogledati ovdje.

Pripremila: Ema Tarabochia