Aktualno > Vijesti

Vijeće za elektroničke medije kaznilo HRT i ravnatelja Roberta Šveba

28.02.2022.

Vijeće za elektroničke medije (VEM) izreklo je HRT-u prekršajni nalog od 100.000 kuna, a zbog prikrivenog oglašavanja jedne kladionice tijekom prijenosa intervjua s nogometnim reprezentativcem Ivanom Rakitićem prekršajnu kaznu od 10.000 kuna ‘zaradio’ je i glavni ravnatelj HRT-a Robert šveb. 

 

HRT-u kao nakladniku i ravnatelju švebu kao odgovornoj osobi, kako se doznaje u ponedjeljak, ovo je prvi prekršajni nalog izrečen ove godine zbog propusta u programu te je kazna nedavno i plaćena.

Vijeće za elektroničke medije, saznaje se, tu je odluku donijelo jednoglasno na sjednici održanoj krajem siječnja, a na temelju odredbi Zakona o elektroničkim medijima.

Sporni prilog bio je emitiran u sklopu izvještavanja o ždrijebu UEFA-e 13. prosinca prošle godine, u emisijama Dnevnik 2 i Dnevnik 3 – rubrika Sport. U VEM-u zaključuju da je HRT prekršio odredbe zakona prema kojima “audiovizualna komercijalna komunikacija mora biti odmah prepoznatljiva kao takva”, kao i odredbe da u programu “nisu dopuštene prikrivene audiovizualne komercijalne komunikacije”.

Hini su sa HRT-a potvrdili da je izrečena kazna već plaćena, a vodstvo nacionalnog radija i televizije poručilo je da takve propuste u programu više neće tolerirati.

 

Izvor: Hina 

 

Vijeće za elektroničke medije (VEM) izreklo je HRT-u prekršajni nalog od 100.000 kuna, a zbog prikrivenog oglašavanja jedne kladionice tijekom prijenosa intervjua s nogometnim reprezentativcem Ivanom Rakitićem prekršajnu kaznu od 10.000 kuna ‘zaradio’ je i glavni ravnatelj HRT-a Robert šveb. 

 

HRT-u kao nakladniku i ravnatelju švebu kao odgovornoj osobi, kako se doznaje u ponedjeljak, ovo je prvi prekršajni nalog izrečen ove godine zbog propusta u programu te je kazna nedavno i plaćena.

Vijeće za elektroničke medije, saznaje se, tu je odluku donijelo jednoglasno na sjednici održanoj krajem siječnja, a na temelju odredbi Zakona o elektroničkim medijima.

Sporni prilog bio je emitiran u sklopu izvještavanja o ždrijebu UEFA-e 13. prosinca prošle godine, u emisijama Dnevnik 2 i Dnevnik 3 – rubrika Sport. U VEM-u zaključuju da je HRT prekršio odredbe zakona prema kojima “audiovizualna komercijalna komunikacija mora biti odmah prepoznatljiva kao takva”, kao i odredbe da u programu “nisu dopuštene prikrivene audiovizualne komercijalne komunikacije”.

Hini su sa HRT-a potvrdili da je izrečena kazna već plaćena, a vodstvo nacionalnog radija i televizije poručilo je da takve propuste u programu više neće tolerirati.

 

Izvor: Hina