Iz medija

Unatoč svim novim dokazima, natječaj za Stojedinicu se neće poništavati

18.08.2021.
Link na članak

ODLUKA Vijeća za elektroničke medije (VEM) o dodjeli koncesije 101 MHz tek osnovanoj tvrtki Top Radio d.d. u vlasništvu Ivana Jurića-Kaćunića, kojeg veći dio hrvatskih medija veže uz braću Pripuz i odbjeglog tajkuna Miroslava Kutlu, i dalje izaziva kontroverze. Naime, nedavno je izašao podatak da je Jurić-Kaćunić vlasnik žigova (brendova) radiopostaja Antena Zagreb, Narodni radio, Extra FM, Gold FM, Enter Zagreb, Radio Dalmacija i Ultra FM, iako u sudskom registru stoji da je vlasnik samo Radio Dalmacije te tvrtke Top Radio.
Informacija je izuzetno bitna jer osim što otvara sumnju u prikriveno vlasništvo nad medijima, važna je i za natječaj za Stojedinicu. Naime, zakon zabranjuje monopol, odnosno koncentraciju vlasništva, tako da jedan vlasnik može u svom vlasništvu imati 100 posto jedne radijske postaje i maksimalno 25 posto druge. Hrvatsko novinarsko društvo i Sindikat novinara Hrvatske traže istragu oko odluke VEM-a da se Top Radiju dodijeli koncesija, a tu odluku nazivaju - skandaloznom. U razgovoru za Index Jurić-Kaćunić kaže da je njegovo vlasništvo nad tvrtkama transparentno, kao i da natječaj za koncesiju Stojedinice, kao njegova ponuda, koja je ocijenjena dobitnom, nemaju mrlje. S druge strane, Ministarstvo kulture i medija u odgovoru za Index kaže da očekuju od Vijeća za elektroničke medije da se očituje o svim pitanjima koja se postavljaju u javnosti i medijima, a vezano za dodjelu radijske frekvencije na području grada Zagreba. Iz VEM-a su, nakon toga, bili vrlo jasni u odgovoru za Index - poništenja natječaja nema, a žigovi nisu nikakav dokaz. Cijeli tekst možete pročitati na index.hr.