Aktualno > Vijesti

Svjetski dan televizije

21.11.2016.

Pod sloganom „Volimo televiziju“ obilježena je 20. godina Svjetskog dana televizije kojem je ovogodišnja tema važnost i utjecaj toga medija u Europi. 

 

Tim su povodom brojne europske i svjetske televizijske kuće, emitirale videozapis nastao suradnjom Europske radiodifuzijske unije (European Broadcasting Union – EBU), Udruge komercijalnih europskih televizija (Commercial Television in Europe – ACT) i briselske udruge televizijskih i radijskih distributera (Association of television and radio sales houses – EGTA), kojeg možete pogledati ovdje.

Temeljna je poruka podatak da 600 tisuća ljudi u Europi sudjeluje u stvaranju televizijskoga programa koji privlači 610 milijuna gledatelja diljem Staroga kontinenta. Gledatelji u Europi u prosjeku provedu 3 sata i 55 minuta pred malim ekranima uživajući u 600 tisuća sati zabave i gledajući 5463 televizijska programa.

Glavna direktorica Europske radiodifuzijske unije Ingrid Deltenre ističe da televizija uvelike pridonosi društvu, da ju svakoga tjedna gleda 89 posto Europljana  te da su njezin „doseg i utjecaj nevjerojatni“.

„Javni medijski servisi imaju doseg od čak 60 posto europskih građana. Oni imaju neizostavnu ulogu u funkcioniranju demokratskih procesa i uvelike pridonose zajedništvu društva. Unatoč velikomu izboru koji potrošači imaju, televizija je i dalje glavni medij koji sve više ljudi prati na svim platformama”, rekla je Deltenre. 

Glavna skupština Ujedinjenih naroda proglasila je 21. studenoga Svjetskim danom televizije kako bi istaknula važnost i vrijednost povećanog utjecaja televizije doprinosom svjetske pažnje na goruće teme današnjeg društva.

21. i 22. studenog 1996. Ujedinjeni narodi održali su prvi Svjetski televizijski forum gdje su se vodeći medijski djelatnici okupili pod pokroviteljstvom Ujedinjenih naroda kako bi razmotrili sve veći značaj televizije. Tada je zaključeno da televizija ima izuzetno značajan na procese odlučivanja, te je priznata kao jedan od glavnih alata u procesu informiranja i utjecaja na javno mnijenje.

Izvor: Hina, AEM

Pod sloganom „Volimo televiziju“ obilježena je 20. godina Svjetskog dana televizije kojem je ovogodišnja tema važnost i utjecaj toga medija u Europi. 

 

Tim su povodom brojne europske i svjetske televizijske kuće, emitirale videozapis nastao suradnjom Europske radiodifuzijske unije (European Broadcasting Union – EBU), Udruge komercijalnih europskih televizija (Commercial Television in Europe – ACT) i briselske udruge televizijskih i radijskih distributera (Association of television and radio sales houses – EGTA), kojeg možete pogledati ovdje.

Temeljna je poruka podatak da 600 tisuća ljudi u Europi sudjeluje u stvaranju televizijskoga programa koji privlači 610 milijuna gledatelja diljem Staroga kontinenta. Gledatelji u Europi u prosjeku provedu 3 sata i 55 minuta pred malim ekranima uživajući u 600 tisuća sati zabave i gledajući 5463 televizijska programa.

Glavna direktorica Europske radiodifuzijske unije Ingrid Deltenre ističe da televizija uvelike pridonosi društvu, da ju svakoga tjedna gleda 89 posto Europljana  te da su njezin „doseg i utjecaj nevjerojatni“.

„Javni medijski servisi imaju doseg od čak 60 posto europskih građana. Oni imaju neizostavnu ulogu u funkcioniranju demokratskih procesa i uvelike pridonose zajedništvu društva. Unatoč velikomu izboru koji potrošači imaju, televizija je i dalje glavni medij koji sve više ljudi prati na svim platformama”, rekla je Deltenre. 

Glavna skupština Ujedinjenih naroda proglasila je 21. studenoga Svjetskim danom televizije kako bi istaknula važnost i vrijednost povećanog utjecaja televizije doprinosom svjetske pažnje na goruće teme današnjeg društva.

21. i 22. studenog 1996. Ujedinjeni narodi održali su prvi Svjetski televizijski forum gdje su se vodeći medijski djelatnici okupili pod pokroviteljstvom Ujedinjenih naroda kako bi razmotrili sve veći značaj televizije. Tada je zaključeno da televizija ima izuzetno značajan na procese odlučivanja, te je priznata kao jedan od glavnih alata u procesu informiranja i utjecaja na javno mnijenje.

Izvor: Hina, AEM