Iz medija

Novine i koronakriza: Naklade pale za 25, oglašavanje za čak 50 posto

03.06.2020.
Link na članak

Naklade novina, magazina i revija tijekom vrhunca koronakrize u Hrvatskoj pale su za 25, a prihodi od oglašavanja čak 50 posto, otkrili su iz Udruge novinskih izdavača ocijenivši da su izdavači sada suočeni s padom prihoda kakav ''nisu nikad vidjeli u povijesti''.

Predsjednik HUP Udruge novinskih izdavača Boris Trupčević pozdravio je ovotjednu odluku Vlade kojom su donesene privremene pomoći televizijskim nakladnicima, ali je za Hinu naglasio da je epidemija koronavirusa snažno pogodila i novinsku industriju koja se, kako je istaknuo, već godina bori s mnogim izazovima.

''Zbog karantene i ograničenja kretanja prodane naklade tiskovina u prosjeku su pale oko 25 posto u ožujku i travnju, s time da je pad nešto izraženiji kod dnevnih novina, a nešto blaži kod magazina i revija, što je logično s obzirom na frekvenciju izlaženja. Zbog zatvaranja kafića također je značajno pogođena i pretplata na novine. Prihodi od oglašavanja u najkritičnijem razdoblju pali su oko 50 posto'', kazao je Trupčević.

 

 

Autor: Miroslav Edvin Habek

Cijeli tekst možete pročitati na hina.hr.