Odlukom Vijeća najvišu potporu među televizijskim stanicama dobila je Varaždinska televizija od 873,9 tisuća kuna. Slijedi čakovečka Srce TV sa 839,1 tisuća, pulska TV Nova sa 835,6 tisuća i Kanal RI sa 808,9 tisuća kuna. Preko osamsto tisuća još je dobacila Nezavisna televizija (805,9 tisuća).
Sredstva iz Fonda za pluralizam dobit će i Z1 televizija (778,7 tisuća kuna) kojoj je Vijeće na početku prošle godine oduzelo koncesiju na tri dana zbog govora mržnje njihovog bivšeg novinara Marka Juriča. Kako je od oduzimanja koncesije do natječaja, koji je raspisan u veljači ove godine, prošlo više od godinu dana, Z1 se mogao javiti na njega. Program namijenjen nacionalnim manjinama u Hrvatskoj dobit će 156,2 tisuće kuna.
Prema odluci o dodjeli sredstava Fonda 02/17 od radiostanica najviše je uprihodio Radio Senj sa 95,1 tisuća kuna, drugi je Hrvatski radio Otočac sa 94,7, a treći Radio Kaj sa 98,1 tisuća kuna. Najmanje je dobio Radio Hvar – 28,1 tisuća.
Radiostanice puno su bolje prošle u dodjeli pod brojem 01/17. Među njih 120 prednjači Radio Labin sa 149,6 tisuća kuna, slijede Hrvatski radio Županja (149,5 tisuća), Radio Star TV iz Umaga (149,4 tisuća), HIT radio Sinj (148,9 tisuća) i Jadranska radio mreža koja pokriva obalu (145,6 tisuća kuna). Najniži iznos pripao je Ilok tonu (68,1 tisuća kuna). Potporu je dobila i Radio Marija (118,1 tisuća), Yammat (131,6 tisuća), Radio 808 (112,1 tisuća) te Zbor katoličkih skauta (90,8 tisuća kuna).
Među neprofitnim portalima iz sredstava Fonda udruzi Dom kulture Zagreb (portal Forum.tm) ide 114,8 tisuća kuna, Udruzi za nezavisnu medijsku kulturu (H-alter.org) 107,1 tisuća kuna, Udruzi za promicanje civilnog društva, medijske kulture i razmjene informacija – TRIS iz šibenika 103,9 tisuća, te Udruzi za promicanje medijske kulture, umjetnosti i tolerancije Lupiga - svijet kroz obične oči 100,8 tisuća kuna. Potporu je dobila i Udruga ratnih veterana Domovinskog rata „Crne mambe“ od 68,3 tisuća kuna, Hrvatsko kulturno vijeće 71,4 tisuću kuna, Partnerstvo za društveni razvoj 65,5 tisuća kuna…
Među neprofitnim proizvođačima audiovizualnog programa najviše je dobio CROL – 150 tisuća, Fade In 92,9 tisuće i Lupiga.com 82,7 tisuće. Među onima koji nisu dobili potrebnih 50 posto od ukupnog broj bodova su Nogomet Plus, Radio Student, Muf, Kulturtreger, K-zona, Udruga Blank…
Autor: Goran Borković