Aktualno > Vijesti

Istraživanje Agencije za elektroničke medije: Gledatelji nisu zadovoljni besplatnim televizijskim sadržajem

31.01.2017.

Zadovoljstvo besplatno dostupnim televizijskim postajama u Hrvatskoj je relativno nisko, a gledatelji većinom nisu spremni dodatno plaćati nove televizijske usluge, pokazuje istraživanje Agencije za elektroničke medije o navikama gledanja televizije. 

Istraživanje o navikama gledanja televizije pokazuje da se u Hrvatskoj televizijski program i dalje dominantno gleda linearno na televizijskim prijemnicima. Zadovoljstvo besplatno dostupnim televizijskim postajama u Hrvatskoj je relativno nisko, a gledatelji većinom nisu spremni dodatno plaćati nove televizijske usluge, prenosi Agencija za elektroničke medije.

U istraživanju, koje je za Agenciju provela agencija IPSOS Puls, na hrvatskim su televizijama najbolje ocijenjeni dokumentarni i informativni programi, dok bi gledatelji željeli da se još više prikazuju igrani filmovi i dokumentarci.

Agencija za elektroničke medije istraživanje je naručila zbog svog rada u Povjerenstvu za izradu Prijedloga strategije prelaska digitalne zemaljske televizije na sustav DVB-T2 i dodjele frekvencijskog pojasa od 700 MHz, a kako bi utvrdila medijske potrebe i navike građana. 

Taj se dokument radi u sklopu šire Strategije razvoja širokopojasnog pristupa u Hrvatskoj u razdoblju od 2016. do 2020.

Prezentaciju istraživanja navika gledanja televizijskog programa pogledajte ovdje.

Izvor: AEM

Zadovoljstvo besplatno dostupnim televizijskim postajama u Hrvatskoj je relativno nisko, a gledatelji većinom nisu spremni dodatno plaćati nove televizijske usluge, pokazuje istraživanje Agencije za elektroničke medije o navikama gledanja televizije. 

Istraživanje o navikama gledanja televizije pokazuje da se u Hrvatskoj televizijski program i dalje dominantno gleda linearno na televizijskim prijemnicima. Zadovoljstvo besplatno dostupnim televizijskim postajama u Hrvatskoj je relativno nisko, a gledatelji većinom nisu spremni dodatno plaćati nove televizijske usluge, prenosi Agencija za elektroničke medije.

U istraživanju, koje je za Agenciju provela agencija IPSOS Puls, na hrvatskim su televizijama najbolje ocijenjeni dokumentarni i informativni programi, dok bi gledatelji željeli da se još više prikazuju igrani filmovi i dokumentarci.

Agencija za elektroničke medije istraživanje je naručila zbog svog rada u Povjerenstvu za izradu Prijedloga strategije prelaska digitalne zemaljske televizije na sustav DVB-T2 i dodjele frekvencijskog pojasa od 700 MHz, a kako bi utvrdila medijske potrebe i navike građana. 

Taj se dokument radi u sklopu šire Strategije razvoja širokopojasnog pristupa u Hrvatskoj u razdoblju od 2016. do 2020.

Prezentaciju istraživanja navika gledanja televizijskog programa pogledajte ovdje.

Izvor: AEM