Istraživanje o navikama gledanja televizije pokazuje da se u Hrvatskoj televizijski program i dalje dominantno gleda linearno na televizijskim prijemnicima. Zadovoljstvo besplatno dostupnim televizijskim postajama u Hrvatskoj je relativno nisko, a gledatelji većinom nisu spremni dodatno plaćati nove televizijske usluge, prenosi Agencija za elektroničke medije.
U istraživanju, koje je za Agenciju provela agencija IPSOS Puls, na hrvatskim su televizijama najbolje ocijenjeni dokumentarni i informativni programi, dok bi gledatelji željeli da se još više prikazuju igrani filmovi i dokumentarci.
Agencija za elektroničke medije istraživanje je naručila zbog svog rada u Povjerenstvu za izradu Prijedloga strategije prelaska digitalne zemaljske televizije na sustav DVB-T2 i dodjele frekvencijskog pojasa od 700 MHz, a kako bi utvrdila medijske potrebe i navike građana.
Taj se dokument radi u sklopu šire Strategije razvoja širokopojasnog pristupa u Hrvatskoj u razdoblju od 2016. do 2020.
Prezentaciju istraživanja navika gledanja televizijskog programa pogledajte ovdje.
Izvor: AEM