Internet je prestigao tv i kada je riječ o povjerenju - 40 posto stanovnika naše zemlje vjeruje internetu, a televizija zaostaje za 1,6 posto. Nadalje, 66 posto ispitanih na internetu nalazi informacije koje nigdje drugdje ne mogu pronaći, dok 20 posto to isto čini na televiziji.
što se tiče vremena provedenog u korištenju medija, internet je opet u prednosti, pokazuje istraživanje. Čak 45 posto ispitanika provodi više od četiri sata surfajući, a gledanju televizije više od četiri sata na dan posvećuje samo 10 posto ispitanika tijekom radnog dana, dok vikendom ovaj broj raste na 25 posto.
89 posto građana Hrvatske surfa u prijepodnevnim satima, dok se u večernjim satima konzumacija interneta i televizije izjednačuje.
Istraživanje je provela agencija Ipsos na reprezentativnom uzorku od 800 ispitanika od 10. do 20. ožujka 2016. Kako bi se osigurala reprezentativnost uzorka, istraživanje je provedeno kombinacijom online upitnika na članovima Ipsosova online panela i osobnim intervjuima u kućanstvu, izvijestila je agencija.
Pripremila: Ema Tarabochia
Izvor: 24sata