Aktualno > Vijesti

Internet u Hrvatskoj prestigao televiziju

19.04.2016.

Za većinu ljudi u Hrvatskoj internet je postao prvo mjesto na koje dolaze po informacije. Čak 61 posto građana Hrvatske internet koristi kao glavni izvor informacija, a njih 29 posto za to koristi televiziju, pokazalo je istraživanje agencije Ipsos i 24 sata.

Internet je prestigao tv i kada je riječ o povjerenju - 40 posto stanovnika naše zemlje vjeruje internetu, a televizija zaostaje za 1,6 posto. Nadalje, 66 posto ispitanih na internetu nalazi informacije koje nigdje drugdje ne mogu pronaći, dok 20 posto to isto čini na televiziji.

Što se tiče vremena provedenog u korištenju medija, internet je opet u prednosti, pokazuje istraživanje. Čak 45 posto ispitanika provodi više od četiri sata surfajući, a gledanju televizije više od četiri sata na dan posvećuje samo 10 posto ispitanika tijekom radnog dana, dok vikendom ovaj broj raste na 25 posto.

89 posto građana Hrvatske surfa u prijepodnevnim satima, dok se u večernjim satima konzumacija interneta i televizije izjednačuje.

Istraživanje je provela agencija Ipsos na reprezentativnom uzorku od 800 ispitanika od 10. do 20. ožujka 2016. Kako bi se osigurala reprezentativnost uzorka, istraživanje je provedeno kombinacijom online upitnika na članovima Ipsosova online panela i osobnim intervjuima u kućanstvu, izvijestila je agencija.  

Pripremila: Ema Tarabochia 

Izvor: 24sata

Za većinu ljudi u Hrvatskoj internet je postao prvo mjesto na koje dolaze po informacije. Čak 61 posto građana Hrvatske internet koristi kao glavni izvor informacija, a njih 29 posto za to koristi televiziju, pokazalo je istraživanje agencije Ipsos i 24 sata.

Internet je prestigao tv i kada je riječ o povjerenju - 40 posto stanovnika naše zemlje vjeruje internetu, a televizija zaostaje za 1,6 posto. Nadalje, 66 posto ispitanih na internetu nalazi informacije koje nigdje drugdje ne mogu pronaći, dok 20 posto to isto čini na televiziji.

Što se tiče vremena provedenog u korištenju medija, internet je opet u prednosti, pokazuje istraživanje. Čak 45 posto ispitanika provodi više od četiri sata surfajući, a gledanju televizije više od četiri sata na dan posvećuje samo 10 posto ispitanika tijekom radnog dana, dok vikendom ovaj broj raste na 25 posto.

89 posto građana Hrvatske surfa u prijepodnevnim satima, dok se u večernjim satima konzumacija interneta i televizije izjednačuje.

Istraživanje je provela agencija Ipsos na reprezentativnom uzorku od 800 ispitanika od 10. do 20. ožujka 2016. Kako bi se osigurala reprezentativnost uzorka, istraživanje je provedeno kombinacijom online upitnika na članovima Ipsosova online panela i osobnim intervjuima u kućanstvu, izvijestila je agencija.  

Pripremila: Ema Tarabochia 

Izvor: 24sata