Aktualno > Vijesti

Drugi Dani medijske pismenosti: Sudjelovalo 16.000 osoba, održano 273 događanja

07.05.2019.

Na drugim Danima medijske pismenosti, koje su u suradnji s brojnim partnerima početkom travnja organizirali Agencija za elektroničke medije (AEM) i UNICEF, sudjelovalo je više od 16.000 osoba, od čega 13.000 djece i mladih iz cijele Hrvatske, izvijestili su u utorak iz Agencije za elektroničke medije.

U 90 gradova i mjesta diljem Hrvatske održana su 273 događanja a kojima su se razvijale vještine kritičkog promišljanja, te razgovaralo o poštovanju sebe i drugih u medijima, toleranciji i drugim temama medijske pismenosti.

Drugi Dani donijeli su i inovativne pristupe kojima YouTuberi i influenceri na društvenim mrežama mogu iskoristiti svoj rastući  utjecaj za osvještavanje djece i mladih o važnosti razumijevanja medija, istaknuli su iz AEM-a.

Kroz program "Djeca upoznaju medije" gotovo tisuću učenika iz 92 osnovne i srednje škole dobilo je priliku posjetiti medijske kuće u Rijeci, Splitu, Osijeku, Puli, Zadru i Zagrebu, gdje su se upoznali s procesom nastanka vijesti i funkcioniranjem medijskih kuća.

"Važno je da osnažimo građane vještinama medijske pismenosti kako bi se mogli nositi s opasnostima i prednostima života u sve složenijem medijskom okruženju. Razvijanje medijske pismenosti zahtijeva dugoročno ulaganje, ali i sustavan i strateški razvijen nacionalni pristup.

Rezultati ovogodišnjih Dana medijske pismenosti i izniman interes brojnih dionika za raznovrsna događanja te njihova iskazana potreba za obrazovnim materijalima pokazuju da postoji velika potreba za još snažnijim jačanjem vještina medijske pismenosti", izjavio je zamjenik predsjednika Vijeća za elektroničke medije Robert Tomljenović.

Za Dane medijske pismenosti pripremljeno je sedam različitih edukacijskih materijalaza rad s djecom u vrtićima i školama te njihovim roditeljima, a koji su s portala medijskapismenost.hr preuzeti 25.000 puta, te koji su i dalje dostupni za preuzimanje.

"To pokazuje da društvo sve više razumije važnost medijske pismenosti i potrebu ulaganja dodatnog truda u podršku djeci i mladima, ali i odraslima, u stjecanju vještine kritičkog vrednovanja tisuća medijskih sadržaja kojima smo svakodnevno izloženi", kazala je Đurđica Ivković, zamjenica predstojnice ureda UNICEF-a za Hrvatsku.

Tijekom Dana medijske pismenosti, između ostaloga, u suradnji s HAVC-om, Kino mrežom i Hrvatskim filmskim savezom održan je i Filmsko-obrazovni program s ukupno 31 projekcijom u 12 gradova u kojem je sudjelovalo više od 2000 učenika i 150 nastavnika i stručnih suradnika. U suradnji Agencije za odgoj i obrazovanje i Agencije za elektroničke medije održana su i tri stručna skupa o medijskoj pismenosti u Rijeci, Splitu i Zagrebu, a brojna su događanja organizirana i u 60 knjižnica diljem Hrvatske.

Dani medijske pismenosti održali su se pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i Ministarstva znanosti i obrazovanja, ,a partneri Dana medijske pismenosti, između ostalih, bila su i veleposlanstva Danske, Finske, Norveške i Švedske koja su projektu doprinjela ustupanjem obrazovnih materijala i suorganiziranjem predavanja i projekcija.

Autor: Hina

 

Na drugim Danima medijske pismenosti, koje su u suradnji s brojnim partnerima početkom travnja organizirali Agencija za elektroničke medije (AEM) i UNICEF, sudjelovalo je više od 16.000 osoba, od čega 13.000 djece i mladih iz cijele Hrvatske, izvijestili su u utorak iz Agencije za elektroničke medije.

U 90 gradova i mjesta diljem Hrvatske održana su 273 događanja a kojima su se razvijale vještine kritičkog promišljanja, te razgovaralo o poštovanju sebe i drugih u medijima, toleranciji i drugim temama medijske pismenosti.

Drugi Dani donijeli su i inovativne pristupe kojima YouTuberi i influenceri na društvenim mrežama mogu iskoristiti svoj rastući  utjecaj za osvještavanje djece i mladih o važnosti razumijevanja medija, istaknuli su iz AEM-a.

Kroz program "Djeca upoznaju medije" gotovo tisuću učenika iz 92 osnovne i srednje škole dobilo je priliku posjetiti medijske kuće u Rijeci, Splitu, Osijeku, Puli, Zadru i Zagrebu, gdje su se upoznali s procesom nastanka vijesti i funkcioniranjem medijskih kuća.

"Važno je da osnažimo građane vještinama medijske pismenosti kako bi se mogli nositi s opasnostima i prednostima života u sve složenijem medijskom okruženju. Razvijanje medijske pismenosti zahtijeva dugoročno ulaganje, ali i sustavan i strateški razvijen nacionalni pristup.

Rezultati ovogodišnjih Dana medijske pismenosti i izniman interes brojnih dionika za raznovrsna događanja te njihova iskazana potreba za obrazovnim materijalima pokazuju da postoji velika potreba za još snažnijim jačanjem vještina medijske pismenosti", izjavio je zamjenik predsjednika Vijeća za elektroničke medije Robert Tomljenović.

Za Dane medijske pismenosti pripremljeno je sedam različitih edukacijskih materijalaza rad s djecom u vrtićima i školama te njihovim roditeljima, a koji su s portala medijskapismenost.hr preuzeti 25.000 puta, te koji su i dalje dostupni za preuzimanje.

"To pokazuje da društvo sve više razumije važnost medijske pismenosti i potrebu ulaganja dodatnog truda u podršku djeci i mladima, ali i odraslima, u stjecanju vještine kritičkog vrednovanja tisuća medijskih sadržaja kojima smo svakodnevno izloženi", kazala je Đurđica Ivković, zamjenica predstojnice ureda UNICEF-a za Hrvatsku.

Tijekom Dana medijske pismenosti, između ostaloga, u suradnji s HAVC-om, Kino mrežom i Hrvatskim filmskim savezom održan je i Filmsko-obrazovni program s ukupno 31 projekcijom u 12 gradova u kojem je sudjelovalo više od 2000 učenika i 150 nastavnika i stručnih suradnika. U suradnji Agencije za odgoj i obrazovanje i Agencije za elektroničke medije održana su i tri stručna skupa o medijskoj pismenosti u Rijeci, Splitu i Zagrebu, a brojna su događanja organizirana i u 60 knjižnica diljem Hrvatske.

Dani medijske pismenosti održali su se pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i Ministarstva znanosti i obrazovanja, ,a partneri Dana medijske pismenosti, između ostalih, bila su i veleposlanstva Danske, Finske, Norveške i Švedske koja su projektu doprinjela ustupanjem obrazovnih materijala i suorganiziranjem predavanja i projekcija.

Autor: Hina