Aktualno > Regija i svijet

Britanija kaznila rusku televiziju RT s 250.000 dolara

26.07.2019.

Britanija je s 250.000 dolara kaznila rusku državnu televiziju Russia Today (RT) zbog "ozbiljnog kršenja pravila emitiranja", objavio je u petak regulator Ofcom.

RT je bila pristrana u sedam emisija između 17. ožujka i 26. travnja 2018., stoji u priopćenju. Odnosi između Rusije i Britanije pogoršali su se posljednjih godina i pali na najnižu razinu od hladnog rata.

Napetosti su porasle prošle godine kada su bivši ruski dvostruki špijun Sergej Skripal i njegova kći Julija otrovani u engleskom gradu Salisburyju otrovom koji je prema britanskim vlastima stigao iz Rusije. Ofcom je u priopćenju spomenuo način na koji je RT pratila Skripalov slučaj i rat u Siriji u kojem Moskva podupire predsjednika Bašara al-Asada.

 

Autor: Hina

 

Britanija je s 250.000 dolara kaznila rusku državnu televiziju Russia Today (RT) zbog "ozbiljnog kršenja pravila emitiranja", objavio je u petak regulator Ofcom.

RT je bila pristrana u sedam emisija između 17. ožujka i 26. travnja 2018., stoji u priopćenju. Odnosi između Rusije i Britanije pogoršali su se posljednjih godina i pali na najnižu razinu od hladnog rata.

Napetosti su porasle prošle godine kada su bivši ruski dvostruki špijun Sergej Skripal i njegova kći Julija otrovani u engleskom gradu Salisburyju otrovom koji je prema britanskim vlastima stigao iz Rusije. Ofcom je u priopćenju spomenuo način na koji je RT pratila Skripalov slučaj i rat u Siriji u kojem Moskva podupire predsjednika Bašara al-Asada.

 

Autor: Hina