Aktualno > Vijesti

Agencija za elektroničke medije pokreće web stranicu Žene i mediji

25.03.2019.

Agencija za elektroničke medije najavljuje pokretanje web stranice Žene i mediji kao središnjeg portala za sva pitanja vezana uz tematiku položaja žena u društvu, ravnopravnosti spolova i medija kao ključnog dionika u osvješćivanju i promicanju ovih tema.

Web stranica će biti objavljena 1. lipnja ove godine, te je tim povodom u prostorijama Agencije za elektroničke medije održan sastanak potencijalnih dionika – državnih tijela, nevladinih organizacija, kulturnih, sportskih i društvenih institucija. Tako su sastanku prisustvovale predstavnice Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, Caritasa, Središnjeg državnog ureda za šport, Hrvatskog olimpijskog odbora – Komisije za ravnopravnost spolova u sportu, Hrvatskog društva dramskih umjetnika, udruge B.a.b.e., ureda Pravobraniteljice za ravnopravnost spolova i Pučke pravobraniteljice.

Zaključeno je kako će suradnjom i sinergijom svih uključenih strana portal postati otvorenom platformom za razmjenu informacija, iskustava i najbolje prakse dionika iz svih sfera života i društva. Mediji će na jednom mjestu moći naći sve relevantne podatke i novosti vezane uz ovu aktualnu tematiku.

Ova je web stranica dio projekta Žene i mediji kojim Agencija i Vijeće za elektroničke medije nastoje uključivanjem svih ključnih dionika pridonijeti osvješćivanju javnosti i medija o spomenutoj tematici. Do sada je u sklopu projekta, u suradnji s Hrvatskim olimpijskim odborom i Uredom za ravnopravnost spolova Republike Hrvatske, pod pokroviteljstvom Središnjeg državnog ureda za šport pokrenuta kampanja Za veću vidljivost ženskog sporta u elektroničkim medijima koja je uključivala radijske i televizijske spotove kojima se htjelo utjecati na podizanje razine svijesti o važnosti ženskog sporta i njegovoj podzastupljenosti u medijima, izrađena je Analiza medijskog tretmana rodnog nasilja u Hrvatskoj na trima nacionalnim televizijama te Preporuke za bolje praćenje ženskog sporta u elektroničkim medijima. Facebook profil Žene i mediji pokrenut je prije godinu dana te broji oko tisuću pratitelja.

Projekt ima i međunarodnu dimenziju. Naime, započeo je u sklopu aktivnosti radne skupine Žene i rodMediteranske mreže regulatornih tijela (MNRA), međutim prerastao je taj okvir i danas je primjer i uzor drugim regulatorima u pristupu tematici položaja žena u društvu.

Izvor: aem.hr

Agencija za elektroničke medije najavljuje pokretanje web stranice Žene i mediji kao središnjeg portala za sva pitanja vezana uz tematiku položaja žena u društvu, ravnopravnosti spolova i medija kao ključnog dionika u osvješćivanju i promicanju ovih tema.

Web stranica će biti objavljena 1. lipnja ove godine, te je tim povodom u prostorijama Agencije za elektroničke medije održan sastanak potencijalnih dionika – državnih tijela, nevladinih organizacija, kulturnih, sportskih i društvenih institucija. Tako su sastanku prisustvovale predstavnice Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, Caritasa, Središnjeg državnog ureda za šport, Hrvatskog olimpijskog odbora – Komisije za ravnopravnost spolova u sportu, Hrvatskog društva dramskih umjetnika, udruge B.a.b.e., ureda Pravobraniteljice za ravnopravnost spolova i Pučke pravobraniteljice.

Zaključeno je kako će suradnjom i sinergijom svih uključenih strana portal postati otvorenom platformom za razmjenu informacija, iskustava i najbolje prakse dionika iz svih sfera života i društva. Mediji će na jednom mjestu moći naći sve relevantne podatke i novosti vezane uz ovu aktualnu tematiku.

Ova je web stranica dio projekta Žene i mediji kojim Agencija i Vijeće za elektroničke medije nastoje uključivanjem svih ključnih dionika pridonijeti osvješćivanju javnosti i medija o spomenutoj tematici. Do sada je u sklopu projekta, u suradnji s Hrvatskim olimpijskim odborom i Uredom za ravnopravnost spolova Republike Hrvatske, pod pokroviteljstvom Središnjeg državnog ureda za šport pokrenuta kampanja Za veću vidljivost ženskog sporta u elektroničkim medijima koja je uključivala radijske i televizijske spotove kojima se htjelo utjecati na podizanje razine svijesti o važnosti ženskog sporta i njegovoj podzastupljenosti u medijima, izrađena je Analiza medijskog tretmana rodnog nasilja u Hrvatskoj na trima nacionalnim televizijama te Preporuke za bolje praćenje ženskog sporta u elektroničkim medijima. Facebook profil Žene i mediji pokrenut je prije godinu dana te broji oko tisuću pratitelja.

Projekt ima i međunarodnu dimenziju. Naime, započeo je u sklopu aktivnosti radne skupine Žene i rodMediteranske mreže regulatornih tijela (MNRA), međutim prerastao je taj okvir i danas je primjer i uzor drugim regulatorima u pristupu tematici položaja žena u društvu.

Izvor: aem.hr