Nova TV je, prema tim podacima, na kraju prošle godine potvrdila status najgledanije televizije u Hrvatskoj, HRT kao javna radiotelevizija je druga, a RTL treća s ukupnom gledanošću njihova tri programa od 22,02 posto.
U prosincu je Nova TV potvrdila svoj status najgledanije i u kategoriji top deset emisija – čak osam njihovih emisija ušlo je među prvih deset i na prvih je šest mjesta te ljestvice, RTL ima dvije emisije, a HRT niti jednu u sve tri ciljne skupine obuhvaćene istraživanjem.
Prema AGB Nielsenu, najgledanija emisija u prosincu u ciljnoj skupini populacije starije od četiri godine bila je talent show emisija Nove TV 'Supertalent' s 19,55 posto, a slijedi dramska serija 'Čista ljubav' prikazana na toj televiziji s 18,73 posto AMR-a (average minute rating) kojim se označava prosječan postotak pojedinaca određene ciljne skupine koji su gledali određeni kanal ili emisiju.
S druge strane, te su emisije imale čak 43,7 odnosno 43,86 posto sharea, to jest udjela gledanosti u hrvatskoj populaciji koja je u tom trenutku gledala televiziju.
Za istaknuti je da je Dnevnik Nove TV prikazan 10. prosinca imao 18,49 posto gledanosti i čak 40,3 posto sharea te je kao jedina informativna emisija ušla u top deset po gledanosti.
Zanimljivo je i kako smo, prema istraživanju AGB Nielsena, u prosincu prošle godine proveli čak tri posto manje gledajući televizijske programe nego u istom razdoblju 2016.
Prema podacima koji su reprezentativni za kompletnu populaciju stariju od četiri godine koja živi u kućanstvu s ispravnim televizorom (4.090.004 stanovnika), prosječan broj minuta gledanja televizijskog programa po pojedincu u prosincu prošle godine iznosio je 293 minute, a u isto doba 2016. bio je 302 minute.
Izvor: Hina