Aktualno > Vijesti

Udio informativnog i komercijalnog programa na televizijama gotovo izjednačen

03.06.2016.

Državni zavod za statistiku objavio je podatke o televizijskom i radijskom programu u Hrvatskoj u 2015. u kojem se navodi da je 25 televizija prošle godine emitiralo čak 8,7 posto repriznog programa više nego 2014.

 

Po podacima DZS-a, televizije su lani emitirale ukupno 207.828 sati programa, što je 0,4 posto više nego prethodne godine, ali se zato televizijski program emitiran preko satelita povećao za čak 11,2 posto.

Udio informativno-dokumentarnih emisija svih televizija iznosio je 23,3 posto, s time da su televizije s nacionalnom koncesijom (HRT, Nova TV i RTL) koje pokrivaju cijelu državu emitirale 19,6 posto, a regionalne i lokalne 24,4 odnosno 24,9 posto informativno-dokumentarnog programa.

Udio komercijalnih programa, sadržaja izvan emisija i izvanprogramskog sadržaja svih televizija iznosio je 22,2 posto, a od toga na "državnim" televizijama 12,2 posto, na regionalnim televizijama 31,3 posto i na lokalnim televizijama 28,1 posto.

DZS je naveo i podatke o zaposlenima na televizijama - ukupno ih je 3907, od čega su 1642 žene. Najviše zaposlenih je na nacionalnim televizijama, njih je lani bilo 3562, a na regionalnim i lokalnim televizijama bilo ih je 345.

Po podacima DZS-a o radijskom programu, prosječan udio informativnog programa iznosio je 13 posto,  a od toga na "državnim" radiopostajama 20,5 posto, na regionalnim 15,9 posto te na lokalnim 11,8 posto. Udio marketinških emisija na radiju bio je puno manji nego na televizijama – iznosio je u prosjeku pet posto.

Izvor: Hina

Državni zavod za statistiku objavio je podatke o televizijskom i radijskom programu u Hrvatskoj u 2015. u kojem se navodi da je 25 televizija prošle godine emitiralo čak 8,7 posto repriznog programa više nego 2014.

 

Po podacima DZS-a, televizije su lani emitirale ukupno 207.828 sati programa, što je 0,4 posto više nego prethodne godine, ali se zato televizijski program emitiran preko satelita povećao za čak 11,2 posto.

Udio informativno-dokumentarnih emisija svih televizija iznosio je 23,3 posto, s time da su televizije s nacionalnom koncesijom (HRT, Nova TV i RTL) koje pokrivaju cijelu državu emitirale 19,6 posto, a regionalne i lokalne 24,4 odnosno 24,9 posto informativno-dokumentarnog programa.

Udio komercijalnih programa, sadržaja izvan emisija i izvanprogramskog sadržaja svih televizija iznosio je 22,2 posto, a od toga na "državnim" televizijama 12,2 posto, na regionalnim televizijama 31,3 posto i na lokalnim televizijama 28,1 posto.

DZS je naveo i podatke o zaposlenima na televizijama - ukupno ih je 3907, od čega su 1642 žene. Najviše zaposlenih je na nacionalnim televizijama, njih je lani bilo 3562, a na regionalnim i lokalnim televizijama bilo ih je 345.

Po podacima DZS-a o radijskom programu, prosječan udio informativnog programa iznosio je 13 posto,  a od toga na "državnim" radiopostajama 20,5 posto, na regionalnim 15,9 posto te na lokalnim 11,8 posto. Udio marketinških emisija na radiju bio je puno manji nego na televizijama – iznosio je u prosjeku pet posto.

Izvor: Hina