Iz medija

57. GODINA PLODOVA ZEMLJE - Najdugovječnije emisije u Hrvatskoj

Već 57 godina svake je nedjelje na Prvome programu Hrvatske televizije (HRT – HTV 1) u 12.15 na rasporedu poljoprivredna emisija “Plodovi zemlje”. Godinama jedna od najgledanijih emisija HRT-a prvi je put prikazana 21. prosinca 1958., čak deset godina prije središnjega Dnevnika.

11.12.2015.

Spremite se, tužbe stižu!

Ladislav Ilčić, predsjednik stranke Hrast i novoizabrani zastupnik Hrvatskog Sabora, tužit će sve osobe koje su njegove izjave klasificirale kao ksenofobne, rasističke i fašističke. Pred sudom bi se zbog uvrede mogao naći veći broj osoba među kojima su Zoran Pusić, Aleksandra Kolarić, Maja Sever, Bojan Glavašević, Željko Jovanović i drugi koji su s pravom osudili Ilčićev govor mržnje. Ilčić se za svoje izjave nije ispričao, već ih je još jednom potvrdio u emisiji Otvoreno.

11.12.2015.

N1 širi program i otvara nova radna mjesta

Prva regionalna 24-satna news platforma, ekskluzivni partner CNN-a za regiju - N1 uskoro će proširiti svoju programsku shemu i zaposliti nove medijske profesionalce.

10.12.2015.

Priznanje knjizi Smijeh slobode - nagrada Centra za mir, nenasilje i ljudska prava

Knjiga Borisa Pavelića Smijeh slobode - uvod u Feral Tribune u izdanju Izdavačke kuće Adamić dobitnica je priznanja Krunoslav Sukić za knjigu godine. Nagradu dodjeljuje Centar za mir, nenasilje i ljudska prava iz Osijeka.

10.12.2015.

The Sun se ispričao zbog članka koji je demantirala hrvatska policija

Britanski tabloid The Sun ispričao se zbog članka "6 dana terora" u kojemu je nezavisni novinar Emile Ghessen napisao da je od Turske preko Hrvatske došao do Pariza, a da mu pritom nitko nije pogledao putovnicu. 

08.12.2015.

Vučić smijenio ministra obrane zbog seksističke izjave o novinarki

Srpski premijer Aleksandar Vučić priopćio je da ministar obrane Bratislav Gašić više ne može ostati na tom mjestu poslije sramotne izajve kojom je u nedjelju uvrijedio i ponizio novinarku B92 i sve žene. Gašić je, vidjevši novinarku B92 koja je klečala kako ne bi bila u kadru kolegama snimateljima, prokomentirao: “Što volim ove novinarke koje ovako lako kleknu”. 

08.12.2015.

Vlasnik portala Dnevno.hr upucan u nogu

Poduzetnik Michael Ljubas, vlasnik portala Dnevno.hr i novina 7 Dnevno, ranjen je u pucnjavi malo prije 19 sati na Selskoj 131. Prema onom što je za sada poznato, nepoznati napadač u Ljubasa je ispalio više hitaca, nakon čega je pobjegao. Ljubas je ranjen u nogu, nakon čega je prevezen u bolnicu, a na mjesto događaja u blizini Inine benzinske pumpe, uskoro je stigla policija, koja je počela potragu za napadačem.

 

08.12.2015.

Općinski građanski sud u Zagrebu dosudio VL isplatu 50.000 kuna bivšem predsjedniku istog suda

Nakon što je Općinski građanski sud u Zagrebu donio 24. studenog ove godine presudu kojom se nalaže Novom listu i novinaru Draženu Ciglenečkom da solidarno plate 150.000,00 kuna predsjedniku Županijskog suda u Zagrebu, Ivanu Turudiću, zbog povrede dostojanstva, časti i ugleda i jake duševne boli nastale zbog objave i sadržaja kolumne naslovljene “Turudić nanosi veću štetu nego Šešelj”, o čemu je Fairpress pisao, donesena je još jedna prvostupanjska presuda u sudskom postupku suca protiv novina.

03.12.2015.

Sud utvrdio da je Vidović-Krišto dobila nezakonit otkaz od strane direktora HRT-a

Nakon što je Općinski radni sud u Zagrebu ranije donio privremenu mjeru kojom je, do okončanja radnog spora, na posao vratio novinarku Karolinu Vidović Krišto, 2.11. o.g. donesena je nepravomoćna presuda kojom je utvrđeno da je Vidović Krišto dobila nezakonit otkaz od strane direktora HRT-a Gorana Radmana, priopćio je Hrvatski helsinški odbor (HHO).

03.12.2015.

EPH novinaru Appeltu treba platiti 1,21 milijun kuna zbog nedopuštenog otkaza

Appelt je u tužbi isticao da je za vrijeme trajanja ugovora s Globusom objavio veliki broj tekstova od kojih je dvanast objavljeno kao 'udarna vijest' na naslovnici tog lista

02.12.2015.