Iz medija

Bori Vučkoviću zabranjena emisija na TV Istri ! DOAJENI TV NOVINARSTVA BORO VUČKOVIĆ I DRENISLAV ŽEKIĆ NAKON SAMO DVA MJESECA NAPUSTILI TV

Bivši novinar Hrvatske televizije i nekadašnji savjetnik predsjednika Stjepana Mesića neopozivo je kovertirao ostavku na suradnju sa pazinskom TV Istra. Iako je Boro Vučković prije samo dva mjeseca angažiran kao neka vrsta izvršnog urednika regionalne televizije, kap je prelila čaša kada u utorak nije emitirana njegova najavljena emisija “EX-PRESS”

 Piše: Damir Strugar

 

09.10.2015.

Jurica Pavičić otkazao suradnju sa Slobodnom: Prilično sam uvjeren da tekst nije objavljen naprosto zato jer je protiv HDZ-a

Novinar Jurica Pavičić otkazao je suradnju sa Slobodnom Dalmacijom. Razlog otkazivanja suradnje je tekst pod nazivom “Sretan narod, sretna omladina”, novinara Damira Pilića,  koji nije bio objavljen dana 3. listopada o.g.  u tiskanom izdanju Slobodne Dalmacije.

Autorice: I. Horvatek i A. Gavranić
 

05.10.2015.

Skandal Španjolski mediji: HND optužio Šukera za nasilje nad novinarima

Dopisnica španjolske novinske agencije EFE u Zagrebu poslala je izvještajni tekst pod naslovom »Hrvatski novinari optužili Davora Šukera za nasilje i cenzuru« kojeg je na svojim internetskim stranicama objavilo nekoliko sportskih novina u Španjolskoj i Portugalu

Autor: Hina

 

04.10.2015.

ISTINA JE GADLJIVA\' Boban preko noći napustio Sportske novosti i EPH

Bivši legendarni kapetan hrvatske nogometne reprezentacije Zvonimir Boban, koji se prije nešto više od šest mjeseci, na nagovor vlasnika Europa Press Holdinga Marijana Hanžekovića, odlučio vratiti u Sportske novosti i to na mjesto predsjednika Uprave, podnio je neopozivu ostavku i za tportal objasnio svoju odluku

Piše: Silvijo Škrlec

04.10.2015.

Hanžeković Bobana skinuo s naslovnice Jutarnjeg pa ovaj dao otkaz

Težak vikend u medijskom carstvu Marijana Hanžekovića. Nakon što je urednička cenzura u Slobodnoj Dalmaciji odbila u tisak pripustiti kolumnu i temu svom novinaru Damiru Piliću, otkaz na mjesto predsjednika Uprave Sportskih novosti dao je Zvonimir Boban, a odlazak je putem Facebooka najavio i kolumnist sportskih rubrika Jutarnjeg lista i Slobodne Aleksandar Holiga, inače i suradnik britanskoga Guardiana.

Piše: Goran Borković

04.10.2015.

CENZURA U SLOBODNOJ DALMACIJI: Slobodna? Jesi kurac!

Jutrošnja Slobodna Dalmacija izašla je bez svoje redovite kolumne "Pila naopako" Damira Pilića, premda je novinar svoju tjednu zadaću uredno izvršio. No kako se čini ne dovoljno poćudno. Njegov kolega Zlatko Gall putem Facebooka objavio je da, “bez riječi objašnjenja autoru, nije u Slobodnoj Dalmaciji objavljena kolumna kolege Damira Pilića; sjajan tekst o korelaciji HDZ-ovog “domoljubnog” programa i vrijednosne orijentacije mladih”. Taj tekst naći ćete ovdje, na Lupigi. Nije to, međutim, jedini tekst koji je Piliću u Slobodnoj cenzuriran.

04.10.2015.

Cenzura u Slobodnoj Dalmaciji: Pročitajte zabranjenu kolumnu Damira Pilića u kojoj kritizira HDZ-a

TEKST novinara i kolumnista Damira Pilića koji je trebao izaći danas u tiskanom izdanju Slobodne Dalmacije nije objavljen, a jedini razlog tomu, smatra autor teksta, je činjenica što kritički piše o HDZ-u.

04.10.2015.

Đuro Sessa ŠEF UDRUGE SUDACA \'Komentiranje presude za Fimi mediju nestručno i zlonamjerno\'

Udruga hrvatskih sudaca (UHS) priopćila je u nedjelju da je svako komentiranje "napamet" neobjavljenog obrazloženja presude Vrhovnog suda u tzv. predmetu \'Fimi-medija\' - nestručno, deplasirano i zlonamjerno, te da "sumrak pravosuđa" nastupa onda kada netko nije zadovoljan odlukom suda.

Autor: Hina

04.10.2015.

Davor Šuker napao je novinara te mu istrgnuo mobitel iz ruke

Predsjednik HNS-a Davor Šuker prišao je novinarima Indexa, kojima je HNS ranije zabranio dolazak na "presice", te je jednom od njih istrgnuo privatni mobitel iz ruke Incident i napad na novinare bili su uvertira u potpisivanje ugovora između Hrvatskog nogometnog saveza i navijačke udruge "Uvijek vjerni".

Piše: Marko Šnidarić

02.10.2015.

Pred gubitkom licence Hrvatski Rolling Stone pred gašenjem, pjevačica Elementala glavnog urednika optužila za prevaru

Tako je Mirela Remi Priselac, pjevačica grupe Elemental koja je i prevodila tekstove za hrvatsko izdanje Rolling Stonea, na Facebooku optužila Moškova za prijevaru, ustvrdivši da joj duguje novac za oko 10 mjeseci prijevoda za njegov magazin. Zato najavljuje tužbu protiv Moškova

Autor: Hina

02.10.2015.