Iz medija

BORNA SOR: Društvo je spremno za šalu na vlastiti račun, ali političari nisu

Intervjue koji nasmijavaju cijelu Hrvatsku, a i širu okolicu, Borna Sor vodi kameno ozbiljna lica, dok se brojni poznati političari s kojima je razgovara pred kamerama jedva suzdržavaju da se ne nasmiju. Kameno lice voditelja pred tv-kamerama samo je jedna od njegovih uloga, jer iza kamera on je i urednik, scenarist i pisac u moćnoj gomilici News Bara. Borna Sor na Spikigin dolazi s temama „Satira iz našeg škrlaka“ i „Povijest, al' ono fakat“, a uoči susreta u Norrisu odgovorio je sasvim ozbiljno na nekoliko pitanja o idejama i planovima.

12.05.2016.

Dnevno.hr pred stečajem zbog 615.000 kuna duga

Trgovački sud zaprimio je prijedlog Financijske agencije (Fine) za otvaranjem stečajnog postupka nad tvrtkom Portal Dnevno d.o.o , izdavačem portala Dnevno.hr, zbog duga utvrđenog do 13. siječnja u iznosu većem od 615.000 kuna, objavljeno je u četvrtak u pregledu stečajnih objava na e-oglasnoj ploči Ministarstva pravosuđa.

12.05.2016.

Novi studentski časopis

Kazivač je časopis za etnološke i kulturno-antropološke teme.

12.05.2016.

Pročitajte kaznenu prijavu: Svećenik poticao nasilje i mržnju, traži se i istraga protiv HTV-a

DORH-u je danas predana kaznena prijava dvadesetak građana protiv svećenika Luke Prcele koji je preko Hrvatske televizije na nedjeljnoj misi glorificirao Antu Pavelića i zločinačku tvorevinu NDH.

11.05.2016.

Policija u Novom listu?! Fairpress neslužbeno saznaje da je riječ o dodatnim istražnim radnjama vezano za kaznenu prijavu protiv Faggiana i bivših članova Uprave

Fairpress neslužbeno saznaje iz izvora bliskog Novom listu da policija provodi opet kriminalističko istraživanje u riječkom listu, a riječ je o dodatnim istražnim radnjama vezano za kaznenu prijavu koju su podnijeli podružnica Sindikata novinara u Novom listu i predstavnik radnika u Nadzornom odboru Damir Cupać još 2014. godine, protiv Uprave Novog lista koju čini vlasnik Albert Faggian, te bivši predsjednik Uprave Gordan Knežević i bivši član Uprave Slaven Žmak, zbog sumnje da su štetnim ugovorima oštetili te riječke novine. 

 

11.05.2016.

Vladu trese najveća afera dosad, a HRT umjesto Otvorenog prikazuje film o partizanskim zločinima

Sinoć je u terminu emisije Otvoreno emitirana polufinalna emisija Eurosonga gdje je nastupila Nina Kraljić. Večeras se, pak, prikazuje emisija Neprijatelj naroda koja govori o zločinama partizana u u Hrvatskoj nakon Drugog svjetskog rata.

11.05.2016.

Oriana Ivković Novokmet dobila otkaz dan nakon objave teksta o Karamarku i Ani Šarić

Index neslužbeno doznaje kako je novinarka tportala Oriana Ivković Novokmet dobila otkaz, i to samo dan nakon objave teksta o Karamarku i Ani Šarić, pod naslovom "TVRTKA PARAVAN: Što spaja mađarsku nuklearku i HDZ-ovu rusku vezu?".

10.05.2016.

HRT objasnio kako je odlučeno da se prenosi Prcelina misa

Nakon skandala na nedjeljnoj misi u splitskoj župi Gospe od ružarija koju je prenosio HRT, zanimalo nas je tko odobrava i određuju iz kojih će se mjesta i crkava mise prenositi. Naime, Luka Prcela koji je na misi hvalio NDH otprije je poznat javnosti po takvim ispadima.

10.05.2016.

Modeli za koje se vrijedi boriti

Mnogobrojni izvještaji organizacija koje nadziru medijske slobode, uključujući veliko istraživanje provedeno u okviru projekta Medijski opservatorij jugoistočne Europe, upozoravaju na naglo pogoršanje integriteta medija u regiji tijekom proteklih godina. Vlasnici i urednici medija su vrlo često dio mreže klijentelističkih odnosa među interesnim grupama koje su preuzele poluge utjecaja u gotovo svim sferama javnog života.

09.05.2016.

HANŽEKOVIĆEV EPH ODBIO OBJAVITI OGLAS RADNIKA ZG HOLDINGA: Dobili smo input da ne objavimo vašu istinu

Zagrebački holding otkazao je 22. travnja svojim radnicima Kolektivni ugovor, zbog čega su sindikati najavili sudsku tužbu i sindikalne akcije s mogućim štrajkom. Jedna od akcija koju su sindikati namjeravali provesti u borbi protiv otkazivanja kolektivnog ugovora i senzibiliziranja javnosti za ovu temu bila je i objava plaćenog oglasa u Jutarnjem listu. Vlasnik ovog lista, podsjetimo, Marijan je Hanžeković, odvjetnik koji je kocem 2014. godine položio 15 milijuna kuna jamčevine kako bi zagrebački gradonačelnik bio pušten iz pritvora. Elem, sindikati su namjeravali zakupiti polovinu stranice u Jutarnjem listu i tamo objaviti nepravilnosti vezane uz otkazivanje kolektivnog ugovora, ali marketinška služba Hanžekovićevog Europa-press holdinga, nakon stanovitih konzultacija, odbila je objaviti oglas. Lupiga je u posjedu spornog oglasa, kao i prepiske zastupnika sindikata i marketinške službe EPH.

09.05.2016.