Iz medija

Najdugovječnija emisija Hrvatske radiotelevizije

Najdugovječnija i kultna emisija Hrvatske radiotelevizije “Plodovi zemlje” ovoga prosinca obilježava 58. obljetnicu svojega postojanja. Emisija je to kojoj gledatelji vjeruju i koja ne izbjegava govoriti o važnim problemima, pa nije ni čudo što i u svojemu šestom desetljeću privlači veliki broj gledatelja. Zanimljivo je da osim poljoprivrednika emisiju gledaju i ljubitelji prirode i zemlje koji nemaju veze s poljoprivredom i selom, a to potvrđuje i stalna visoka gledanost emisije tijekom cijele godine. Plodove zemlje tijekom 2016. godine pratilo je prosječno 14 posto opće populacije (AMR), odnosno u prosjeku svaku je emisiju gledalo 570 489 gledatelja.

09.12.2016.

Gradonačelnica i dvije novinarke ubijene u finskom gradu

Tri žene među kojima lokalna političarka i dvije novinarke ubijene su puškom oko ponoći u restoranu u malom finskom gradu Imatri, rekla je u nedjelju policija.

06.12.2016.

Civilnom društu više novaca, neprofitnim medijima opet nula?

Udruge koje doprinose razvoju civilnog društva iduće godine bi mogle dobiti više sredstava od prihoda prikupljenih od igara na sreću. Neprofitni mediji u tom se prijedlogu ni u idućoj godini ne spominju.

06.12.2016.

Leković: To je nedopustivo

DVA VODEĆA dnevna lista izašla su s identičnom naslovnicom. Velikom fotografijom Ante Vlahovića i najavom jubileja Adrisove zaklade kroz niz posve identičnih članaka koji hvale njegov genij, dojučerašnji vlasnik duhanskog biznisa predstavlja se poput velikog promicatelja znanosti. S istom naslovnicom izašao je i jedan lokalni list, Glas Istre.

05.12.2016.

Marić uzima novac umjetnicima da bi više ostalo menadžerima

„Nakon izmjena Zakona o doprinosima, odnosno ukidanja izuzeća od plaćanja doprinosa na drugi dohodak, u proračunu će biti oko 40 milijuna kuna manje“, kazao je ministar financija Zdravko Marić, obrazlažući u Saboru kako glavni motiv ukidanja izuzeća od doprinosa na autorske honorare nije fiskalni, već „pravednija podjela tereta“.

02.12.2016.

Medijska strategija: Donosimo dokument o kojem svi znaju sve, ali ga nisu pročitali

O Nacrtu medijske politike, koji je u korporativnom novogovoru poznat i kao “Medijska strategija”, svi imaju mišljenje iako ga većina nikad nije vidjela, a kamoli pročitala. Dokument koji je završen u rujnu 2015. godine, nakon dugotrajne javne rasprave na temelju izvještaja o stanju medija po radnim skupinama, bio je kritiziran i na posljednjim Danima elektroničkih medija u Opatiji, a priliku za kritiku nije propustila ni ministrica kulture Nina Obuljen, premda izravno ne spominje nijednu od 39 predloženih mjera za demokratizaciju medija.

29.11.2016.

Ustanak za Radio 101 priča je o temeljito poraženoj generaciji koja je pala - šaptom

Društvo, domaće hrvatsko društvo, ono koje je ustalo 1996. godine, je palo šaptom. Tiho, u okovu nekog kredita, izluđeno tečajem švicarskog franka, kriminalom u vlastitoj firmi, cinizmom medija i vlastitim demonima koji dolaze s godinama.

28.11.2016.

RAZGOVOR SA NOVINAROM JERKOM BAKOTINOM: Ako govorite ono što se gazdi ne sviđa, vrlo brzo ste na ulici

U svom sad već cjelogodišnjem stažu, Spikigin je predstavljao pripovjedače koji znaju zadržati pažnju publike i sadržajem i interpretacijom priče. Uvoditelj u Spikigin Kruno Lokotar goste bira nepredvidivo, držeći se jednog jedinog pravila – Spikigin je platforma za sve koji znaju pripovijedati, bez obzira na struku, muku ili zurku, kako to formulira Lokotar, a takvom praksom nastavlja i dalje. Stoga ćemo ovaj tjedan, u subotu, na Spikiginu upoznati Antonija Nuića, redatelja filmova „Kenjac“ i „Život je truba“, koji priča "Kako je propao r'n'r na mom otoku", a u petak će na podij u Norrisu istrčati putopisac, pisac i novinar Jerko Bakotin.

28.11.2016.

Ministarstvo kulture: Medijska strategija će jasno odrediti tipove potpore unutar institucionalnog i zakonodavnog okvira – početak rada planira se za prvi kvartal 2017.

Ministrica kulture Nina Obuljen Koržinek najavila je još prije otprilike dva tjedna uvođenje reda u financiranje u kulturi i donošenje medijske strategije.

28.11.2016.

Medijska politika Nine Obuljen: “dobri” i “zli” mediji

bilten.org

Hrvatska po drugi put u godinu dana ima novu ministricu kulture, a to znači i još jednu “novu” medijsku politiku. Da se radi o “vrućem krumpiru” kojim se nijedan ministar zapravo ne želi baviti govori već sama činjenica da je ovaj odjel nastao tek u mandatu HNS-ove ministrice (2012. godine), no otada se nije stabilizirao. Ministar za ministrom, medijsku politiku tretiraju kao karijerno neugodno polje “ideologije” i “osobnih interesa”. Usprkos tome, teme nametnute u mandatu nastanka odjela i dalje su aktualne.

28.11.2016.